Kremli propagandaTV veebilehed on ikka veel avatud!

Eesti on sulgenud Kremli propaganda telekanalid. Kanalite veebilehtedele on aga juurdepääs endiselt vaba. See olukord tuleb kohe lõpetada.

Vene riigimeedia loojad peavad seda inforelvaks

Eestis käiv diskussioon Kremli propaganda kättesaadavuse piiramise üle. Vähe tähelepanu on pöörataud asjaolule, et propagandakanalid ise ei pea end ajakirjanduseks.

Ruptly – propagandahunt lambanahas

Tõenäoliselt on paljud märganud huvitavaid või meelelahutuslikke videoid, mis kannavad alguses või lõpus kirja RUPTLY, kuid vähesed teavad, et tegemist on videouudiste portaaliga, mille omanikuks Kremli propagandavõrgustiku tuumaks olev RT ehk Russia Today.

RT suhtumine vaktsineerimisse sõltub väljaande keelest

Venemaal tegutsev uuriva ajakirjanduse väljaanne The Insider kirjutas novembris ülevaate globaalselt tegutseva propagandaväljaande RT 180 kraadi erinevatest vaadetest koroona vastu vaktsineerimisele.

Kreml valmistub piirama Balti meediakanaleid

Venemaa välisministeerium on saanud ülesande leida lahendus, millega piirata Balti riikide meediakanalite kahjulikku mõju ning anda vastulöök RT kanalite sulgemise eest.

Läti seadusemuudatus võimaldab tõrjuda propagandakanaleid

Läti täiendas juuni keskpaigas elektroonilise meedia seadust, lisades tingimusi, mida edastusloa andmisel või tühistamisel arvesse võtta.

Värske annus koroonafolkloori

Propastop teeb kokkuvõtte Eesti netifoorumites levivatest teooriatest, müütidest ja arvamustest viiruse ja eriolukorra kohta.