EADaily, Kremli infosõja töömesilane

Mis meediaväljaanne on EADaily, mille uudistevalik eristub Eestit ründava ja halvustava tooniga? Miks kanname väljaande musta nimekirja?

Paadipõgenikest tehti natsijooksikud

Venemaa väljaanne EADaily tegi oma uudisloos 1944. aastal Eestist põgenenud inimestest natsidega kaasaminejad.

Kas Briti uuring viib tegudeni?

Eelmisel nädalal meedia tulipunkti tõusnud Briti valituse tellitud uuring annab Eesti venekeelsete inimeste hoiakutest ehmatava pildi. Loe, kuidas kajastas uuringut Kremli propagandameedia.

Tuliuus rünnak Kremli meedias: “Maarjamäe kompleks lammutatakse!”

Nädalavahetuse jooksul vallandus artiklisadu, milles süüdistatakse Eestit kavatsuses lammutada järjekordne nõukaaja mälestusmärk. Loe propagandarünnakust lähemalt!

Saksa Sputnik avaldab Eesti kohta valesid

Kremli saksakeelne propagandakanal väidab, nagu keelduks Euroopa Liit Balti riikide suurprojekte rahastamast. Kanal arvab teadvat ka põhjust – nii sundivat EL Balti riike Venemaaga suhteid taastama. 

Apartheidisüüdistus Kremli meedia pealkirjades

Saksamaa ajakirjas Der Spiegel ilmus Eesti ja Läti kodakondsuseta inimestest rääkiv artikkel, kus esines sõna “apartheid”. Kremliga seotud portaalid tõstsid vänge sõna kohe pealkirjadesse. Loe lähemalt!

Maša ja karu tõmbasid sae käima

Kirjutasime maikuus animafilmist “Maša ja karu”. Postitusest sai alguse propagandamaiguliste lugude laviin Venemaal, nädala jooksul oli see üks peamisi Eestit puudutavaid teemasid idanaabri meedias. Loe lähemalt!