CEPA ja Stopfake annavad vastulöögi saksakeelsele RT kanalile

Urve Eslas lükkab Euroopa poliitikauuringute keskuse CEPA keskkonnas ja Venemaa mõjutustegevust analüüsivas portaalis Stopfake ümber saksakeelses RT kanalis levinud valeinfo Eesti kodakondsuse taotlemise kallist maksumusest.

Saksa RT süüdistab Eestit diskrimineerimises

Oleme harjunud propagandanäiteid leidma pigem Venemaa meediast. Seekord nahutatakse Eestit aga Kremli saksakeelse propagandakanali kaudu. Loe lähemalt!

Apartheidisüüdistus Kremli meedia pealkirjades

Saksamaa ajakirjas Der Spiegel ilmus Eesti ja Läti kodakondsuseta inimestest rääkiv artikkel, kus esines sõna “apartheid”. Kremliga seotud portaalid tõstsid vänge sõna kohe pealkirjadesse. Loe lähemalt!

Artiklisari kriitilisest mõtlemisest

Innustav ja hariv veebiajakiri „Edasi“ on filosoofia lektor Oliver Laasi sulest avaldanud kuueosalise kiirkursuse kriitilisest mõtlemisest. Kuue artikliga avatakse olulisemaid ja levinumaid arutlusvigu ning tuuakse näiteid diskussiooni suunamise, mõjutamise ja eesmärgist kõrvalejuhtimise kohta.

Venekeelne Postimees kummutab Venemaa portaali propagandavale

Ajakirjanik Irina Kablukova näitab, et vastupidiselt portaalis life.ru väidetule ei olnud lapseootel tallinlanna vallandamise põhjuseks vene keeles rääkimine.

Teadmatus aitab rahastada Venemaa libauudiste portaale

Libauudiseid avaldavaid portaale toetavad teadmatusest ka Eesti firmad. Propastop viis läbi kiire katse, millega selgitas välja probleemi ulatuse.

Tundmatutest kassidest ja hiirtest  

Propastopi vabatahtlik Andres Lember kirjutab, miks blogi ei eksponeeri oma tiimi ega kaasautoreid.