“Lapssõdurid” ründavad taas, seekord idast

Itaalia fotograafi Tomaso Clavarino skandaalne fotoreportaaž Balti riikide paramilitaarsetest vabatahtlikest ühendustest sai jätku Venemaa meedias, kuid USA kanali Atlantic põhjal vormiti mitmeid kallutatud sisuga propagandauudiseks.

Mihkel Raua teos tõmmati russofoobiasüüdistusse

Venemaa meediakanalid käsitlesid Mihkel Raua uues raamatus sisalduvat vägisõnade loetelu propagandistlikult, süüdistades autorit venevihas. Propastop annab süüdistustele oma hinnangu.

Ajaloo võltsimise süüdistuste nädal Kremli meedias

Novembri algus tõi mõnepäevase vahega Venemaa meediakanalitesse teemana Balti riikide süüdistamise ajaloo ümberkirjutamises. Etteheideid sel teemal avaldati nii RuBalticu külgedel, kui ka tunniajases propagandavõtetest pungil olnud saates Venemaa kaitseministeerimile kuuluvas telekanalis Zvezda.

CEPA ja Stopfake annavad vastulöögi saksakeelsele RT kanalile

Urve Eslas lükkab Euroopa poliitikauuringute keskuse CEPA keskkonnas ja Venemaa mõjutustegevust analüüsivas portaalis Stopfake ümber saksakeelses RT kanalis levinud valeinfo Eesti kodakondsuse taotlemise kallist maksumusest.

Saksa RT süüdistab Eestit diskrimineerimises

Oleme harjunud propagandanäiteid leidma pigem Venemaa meediast. Seekord nahutatakse Eestit aga Kremli saksakeelse propagandakanali kaudu. Loe lähemalt!

Propagandasõnumid Kuldse Maski varjus

Telekanal Pervõi põimis uudisesse teatrifestivalist omapoolse propagandasõnumi. Õnneks eemaldati festivali tiimi sekkumise järel kallutatud videolõik eetrist. Loe lähemalt!

Apartheidisüüdistus Kremli meedia pealkirjades

Saksamaa ajakirjas Der Spiegel ilmus Eesti ja Läti kodakondsuseta inimestest rääkiv artikkel, kus esines sõna “apartheid”. Kremliga seotud portaalid tõstsid vänge sõna kohe pealkirjadesse. Loe lähemalt!