Propastopi rahvaalgatus Russia Today hambus

Russia Today saksakeelne väljaanne võttis rünnata Propastopi rahvaalgatust

Mida kirjutab kohalik Vene propagandameedia Eestist

Pühapäeval teatas Euroopa Komisjoni president, et Euroopa Liidus keelatakse Vene riigile kuuluvate Russia Today ja Sputniku edastamine. Need pole aga ainsad Kremli propagandakanalid Euroopas. Propastop vaatas, mida kirjutavad Eestist Kremli finantseeritud Rubaltic ja Baltnews.

Ruptly – propagandahunt lambanahas

Tõenäoliselt on paljud märganud huvitavaid või meelelahutuslikke videoid, mis kannavad alguses või lõpus kirja RUPTLY, kuid vähesed teavad, et tegemist on videouudiste portaaliga, mille omanikuks Kremli propagandavõrgustiku tuumaks olev RT ehk Russia Today.

RT peatoimetaja: Eesti on Sputniku töötajate jaoks halvim koht Euroopas

Novembri alguses süüdistas Sputniku võrgustiku omaniku, Russia Today (RT) peatoimetaja Eestit Sputniku ja laiemalt RT töötajate süsteemses kiusamises, lisades, et Eesti on nende töötajate jaoks Euroopa riikidest halvim maa, kus töötada.

Baltnews tuli kapist välja

Sellest nädalast saab Baltnewsi kodulehelt lugeda, et keskkond kuulub Russia Today omandisse ning on registreeritud Moskvas.

Kreml vallutab Ladina-Ameerikat

Augusti alguses ilmus hispaaniakeelne artikkel provokatiivse pealkirjaga “Miks viiakse pühasid esemeid Ukrainast läände?” Tegemist on mõjuoperatsiooni varajase staadiumiga, mille eesmärk on võita südameid ja poolehoidu Venemaale kogu Ladina-Ameerikas.

Z-kaubandus ehk sorime vastase rahakotis

Eetiliselt on väär teise õnnetuse pealt kasu teenida, kuid on ettevõtteid, kelle tegevus on sõja puhkedes õitsele läinud!