Baltnews tuli kapist välja

25.07.2019

Sel nädalal vahetas Propastopi lugejatele tuttav Baltnews kujundust ning nüüd saab lehelt lugeda, et leht kuulub ettevõttele Russia Today ning on registreeritud aadressile Zubovski tänav 4, Moskva.

Samuti antakse teada, et infoagentuur Baltnews on saanud 17. augustil 2018  telekommunikatsiooni järelevalveasutuse Roskomnadzor tegevusloa nr FS 77 – 73480. Russia Today on Kremli poolt rahastatav meediakanalite võrgustik kuhu kuuluvad kümned propagandamaterjale levitada võimaldavad tele- ja raadiokanalid ning veebilehed.

Sellega on lõppenud varjuteater, nagu oleks Baltnews sõltumatu infoleht, mis kuulub Eesti MTÜle ning vahendab neutraalseid uudiseid Baltikumist.

Baltnews on varem kuulunud Andrei Kornilovi MTÜle Altmedia ning selle rahastamist Venemaalt on avalikustanud nii Kaitsepolitseiamet, kui ka Lätis baseeruv uuriva ajakirjanduse organisatsioon Re:baltica.

Viimati kirjutasid Andrei Kornilovi kohtumaterjalide põhjal sellest, kuidas Venemaa dikteerib Baltnewsi sisu ja tegevust Postimees, Buzzfeed ja Re:Baltica.

Baltnews on olnud Venemaa propagandameedia jaoks aktiivne Eestit negatiivses valguses näitavate materjalide tootja.

Uue kujunduse on saanud kõik kolm baltimaades tegutsevat Baltnewsi veebilehte.

Foto:ekraanitõmmis Baltnewsi lehelt

Jaga ja arutle:
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter