Propastop tekitab Eesti meedias tähelepanu

23.03.2017

Kesknädal Propastopist8. märtsil avaldas Keskerakonna ajaleht Kesknädal esiküljel avaloo/juhtkirja, mis süüdistas Propastoppi Eesti minevikku vedamises. Loo ajendiks on Propastopis veebruaris avaldatud nimekiri veebilehtedest, mis on avaldanud Eesti-vastaseid propagandalugusid ja kuhu me seetõttu ei soovita Eesti ettevõtetel reklaami osta. Muuseas, seesama propagandaväljaannete must nimekiri leidis elavat kajastust ka Venemaa riigimeedias.

Kesknädala lugu tekitas omakorda resonantsi. Sergei Metlev avaldas Postimehes ilmunud kirjutises imestust, et peaministripartei leht kiidab heaks kaitseliitlaste võrdlemise natsidega, ERRis kirjutas juhtumist kaitseliitlane Urmas Ott. Kumbki autor ei kuulu Propastopi vabatahtlike hulka.

Tundub, et Kesknädala lugu sai kriitikat ka mujalt, sest 21. märtsil palus erakonnalehe peatoimetaja Indrek Veiserik ERRi vahendusel algse loo pärast Kaitseliidult vabandust. Kirjutises tunnustab Veiserik Propastopi tööd ja nimetab Kesknädala algset käsitlust eksitavaks.

ERR PropastopistUusi kajastusi on teisigi. Meeldiva uudisena avastasime, et blogi ideid rinderiigi mainega toime tulemisest vahendas ka ERR, seda koguni inglise keelde tõlgituna. Propastopi tekste avaldab arvamusküljel juba pikemalt Postimees, sel kevadel on mitut lugu refereerinud ka Õhtuleht.

Kui pole viidatud teisiti, on kõik Propastopi avaldatud tekstid ja pildimaterjal täismahus kasutatavad kõigile meediakanalitele, palume ainult viidata algallikale ja varustada refereering lingiga blogile.

 Pildid: kuvatõmmised Kesknädala ja ERRi artiklitest.

Jaga ja arutle:
Share on FacebookTweet about this on Twitter